Diskuse k Medvědím příběhům

Osobní sdílení od členů, detailní popisy jejich životních osudů, vyprávění zajímavých příběhů, případně kazuistiky a příběhy z druhé ruky - příběhy zneužitých, životopisy slavných pedofilů ap.
Uživatelský avatar
Medvídek
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 5.9.2016 20:06:53
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím se učím
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 11
Děkoval: 230 x
Oceněn: 215 x

Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Medvídek » 1.10.2016 20:01:01

DISKUSNÍ TÉMATICKÉ VLÁKNO K ŽIVOTNÍM PŘÍBĚHŮM

Medvědí příběhy

Prosím vždy uveďte odkaz na konkrétní příběh a případně i krátkou citaci textu, ke kterému se vyjadřujete.
Uživatelský avatar
Plyšáček
Administrátor
Příspěvky: 2829
Registrován: 16.12.2015 20:40:20
Pohlaví: muž
Povolání: pedagog
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 1
... až do věku: 10
Děkoval: 1668 x
Oceněn: 5603 x

Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Plyšáček » 5.10.2016 20:47:57

Reakce na Příběh z gymnastiky.

Medvídku.
Děkuji ti za to, že jsi se pustil do poutavého líčení svého osobního života. Jsi mladý, zřejmě plný elánu a síly. Snad ti Pedonia pomůže na správnou a ušlechtilou cestu životem, abys byl pro holčičky oporou a ochráncem, nikoliv nebezpečím.

S trenérkou malých gymnastek jsi to sehrál dobře, na svůj věk velice odvážně. Sama se neuvěřitelně ztrapnila a ponížila. Snad tam za ní nebudu muset dojet osobně. Asi bych přitvrdil a některé odpovědi zformulovat až takto:

"Paní, co se vám stalo? Nemoc, nemoc?"

"Na mě si křičte, když vás to uspokojuje. Jen mi to přijde poněkud úchylné - takto zde před lidmi... Ale rozhodně byste neměla křičet na své žákyně. Ty se na rozdíl od vás umí chovat a jsou dosud psychicky v pořádku."

"Na mě si křičte, mě psychopatka nemůže ublížit. Ale ještě jednou vás uslyším, že křičíte na ty nevinné snaživé holčičky, tak sem nakráčím se školní inspekcí (ředitelem instituce ap.)."

"Osobo, delší dobu vás zde již sleduji, a přemýšlím, zda sem přivést psychiatry, inspekci nebo rovnou policii. Prosím vás, začněte se ovládat, nebo si šeredně ublížíte. Je jiná doba, toto si lidé dneska již líbit nenechají! Navíc není problémem kdykoliv skrytá kamera."
Uživatelský avatar
Medvídek
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 5.9.2016 20:06:53
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím se učím
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 11
Děkoval: 230 x
Oceněn: 215 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Medvídek » 5.10.2016 20:53:26

Kamery tam jsou, veřejné. Zdá nahrávání i zvuk, nevím.

Vedoucí je jedním z těch, kteří jen prochází okolo a nereagují. On se občas chová... ehm, taky né úplně slušně. Mě třeba nadával, když tam můj trenér nebyl, že jsem úplně neschopný a nic neumím.
Uživatelský avatar
Neptun
Moderátor
Příspěvky: 347
Registrován: 2.1.2016 13:35:44
Pohlaví: muž
Povolání: pedagog
Líbí se mi: dívky a ženy
... ve věku od: 6
... až do věku: 40
Děkoval: 1169 x
Oceněn: 1022 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Neptun » 5.10.2016 21:40:31

No jo, někdy děti vychovávají strašní pitomci. Nestačí umět danou věc. Je potřeba umět učit. A nejlepší je mít ty děti i rád. Já měl na učitele a trenéry celkem štěstí. Přísné a férové. Ale občas se najde i opačný případ než uřvaná trenérka. V dětském klubu, kam chodím jen občas pomáhat s programem (a pochovat holčičky na klíně), je vedoucí moc měkký. Ty děti tam chvíli nepostojí v klidu, baví se, i když jim něco říká. Snažím se mu do toho moc nezasahovat, ale občas je musím rázně napomínat. A výsledek? Děti mě poslouchají a když mají rozchod, tak po mně rády lezou.
Uživatelský avatar
Fíres
VIP člen
Příspěvky: 122
Registrován: 22.1.2016 22:17:52
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím studuji
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 16
Děkoval: 1125 x
Oceněn: 256 x

Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Fíres » 17.10.2016 21:40:48

Milý Medvídku,

velice mě těší tvůj příchod do Pedonie. Vypadá to, že tu budu mít konečně aktivního vrstevníka, ba dokonce snad někoho mladšího, než jsem já. Už si nebudu připadat jako ten největší prcek. Ve svých příbězích na mě působíš velmi sympaticky. Doufám, že ve svém psaní budeš pokračovat i nadále. :)

Jsi stále ještě mladý, využij toho dokud můžeš. Já ještě minulý rok vídal ve škole holky každý den a dnes jsem rád, když potkám holčičku v tramvaji.

K Medvědímu příběhu Jak jsem se přiznal spolužákovi
Říct jen tak spolužákovi, že se mi líbí holčičky? Přijde mi to jako dost velká nerozvážnost, ale musím přiznat, že bych se nedivil, kdyby ze mě v podobné situaci vypadlo stejné sdělení. Když už to z tebe ale vypadlo, zajímalo by mě, jak se to na jeho chování projevilo z dlouhodobějšího hlediska. Jak dlouho již o tvé orientaci ví? Kromě osudového dne, bavili jste se na téma pedofilie i někdy potom? Reaguje nějak, když se v blízkosti objeví holčička? Zaznamenal jsi nějakou změnu v jeho chování, když někdo zmíní něco o pedofilech?
Uživatelský avatar
Medvídek
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 5.9.2016 20:06:53
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím se učím
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 11
Děkoval: 230 x
Oceněn: 215 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Medvídek » 17.10.2016 23:25:23

Milý Fíresi.

Děkuji za pochvalu. Ve svém psaní budu určitě pokračovat. Jsem rád, že se ti líbí. :)

Už je to skoro měsíc od té doby, co jsem se mu přiznal. Opravdu si to nechal pro sebe, alespoň prozatím. Na jeho chování se to moc neprojevilo, akorát, když nějaký jiný spolužák začne (jen tak z provokace) říkat někomu, že je pedofil, tak na to reaguje jako já předtím na něj - slovy : "A víš vůbec, co to znamená?". Ale samozřejmě nikomu nic nevypráví.

Mezi sebou se na téma pedofilie bavíme docela často, žádné dlouhé rozhovory, jen tak krátce. Vyprávěl jsem mu nějaké příběhy a docela to chápe. Na přítomnost holčičky nereaguje, jenom jednou okolo nás na chodbě procházeli tři holčičky, tak se mě zeptal, která se mi líbí nejvíce. Já mu odpověděl, že všechny :) . Musím se přiznat, že když se na podobná témata bavíme, tak mám docela problém mluvit potichu. Občas mě na to musí upozorňovat, abych to nevykřičel na celou třídu (chodbu). Nějakou větší změnu v chování jsem u něj nepozoroval.
Uživatelský avatar
Tomi
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 2.1.2016 18:41:51
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky a ženy
... ve věku od: 4
... až do věku: 12
Děkoval: 35 x
Oceněn: 105 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Tomi » 18.10.2016 16:43:19

Ahoj Medvídku.

Docela mne zaujalo to, jak jsi šel s pravdou ven u kamaráda. Kolikrát jsem se takhle svěřil, ale ne až takovým způsobem, takže máš můj obdiv. Také je dobře, že, i když jsi takhle mladý, jsi se nebál si o pedofilii něco najít. Chvalím tě.
Uživatelský avatar
Asce
Administrátor
Příspěvky: 692
Registrován: 16.12.2015 18:13:48
Pohlaví: muž
Povolání: IT služby
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 4
... až do věku: 13
Děkoval: 2202 x
Oceněn: 2055 x

Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Asce » 24.10.2016 23:10:51

K příspěvku Úvaha o pedofilii
Medvídek píše:...Jsou tu i důvody, proč pedofilem nebýt. Například mě nebaví si pořád něco vymýšlet, když se někdo začne vyptávat, jestli už mám holku, jak to, že ještě ne, které se mi líbí, a tak dále. Musím se vždy dost krotit, abych jim neřekl něco... co by asi nechtěli slyšet...

Jsi ještě mladý, takže mi přijde trochu předčasné dávat definitivní soud o tvých sexuálních preferencích. Ale chtěl jsem se tě zeptat a pohovořit o následující věci.

Mně se v tvém věku líbily jak mladinká děvčátka, tak pubošky, tak ale i dospělačky. Tedy nikdo mne otázkou na to, jestli už mám holku, popř. jaká se mi líbí, naprosto nemohl rozhodit. I když jsem třeba s žádnou "věkově přiměřenou" zrovna nechodil, i tak se takové dívky v mém okolí vyskytovaly a dovolím si neskromně říci, že jsem u nich býval i oblíben. Nemusel jsem si tedy nikterak vymýšlet, která se mi líbí. Přeci ta, která se nějak okolo mne motá... Jen mi občas bývalo divné, že nakonec jsem ještě oblíbenější býval u její mladší sestřičky... No, v dospělosti mi to konečně docvaklo... Tenkrát nebylo s kým se poradit, internet neexistoval...

Tobě se ty starší natolik nelíbí, že to nemůžeš mít podobně jako já? Výhodou těch starších je, jak jsem právě naznačil, že kromě toho, že také mají něco do sebe, tak hlavně mívají ty mladší sestřičky...
Uživatelský avatar
Plyšáček
Administrátor
Příspěvky: 2829
Registrován: 16.12.2015 20:40:20
Pohlaví: muž
Povolání: pedagog
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 1
... až do věku: 10
Děkoval: 1668 x
Oceněn: 5603 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Plyšáček » 25.10.2016 5:12:49

Milý Asce.
Máme zde sofistikované téma Autodiagnostika GL preference.

Tam se můžeme dočíst, že Medvídkova diagnóza je následující:

20 - 37 - 12 - 0
Uživatelský avatar
Medvídek
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 5.9.2016 20:06:53
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím se učím
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 11
Děkoval: 230 x
Oceněn: 215 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Medvídek » 26.10.2016 0:58:02

Asce.
Samozřejmě se toho u mne může hodně změnit. Nepsal jsem, že by se mi starší nelíbily, jen k nim prostě necítím to, co k holčičkám. Když vidím obrázek nahé dospělačky, nijak mě to nevzrušuje. A k těm otázkám ohledně chození s někým... Podle mě jsou holky v mém věku v mém okolí nějaké divné, nebo jsem divný já - to by musel posoudit někdo jiný. U nás ve třídě jsou holky hezké, ale podle mne nejsou psychicky v pořádku. Neustále v ruce telefon, jejich jediná zábava je se fotit a dávat to na Facebook. Oni vůbec nejsou schopné se s někým bavit. Oni sedí 30 cm vedle sebe a místo toho, aby si normálně povídali, tak si píšou zprávy. Když na ně někdo promluví, tak ho něčím odbydou, nebo řeknou, že nemají čas. No je toto normální? Podle mne ne. Asi jsem zatím žádnou normální, která by se mi líbila, nepotkal. Na tohle prostě nemám štěstí. Ale mladší holčičky se mi stejně líbí nejvíc :) .
Uživatelský avatar
Asce
Administrátor
Příspěvky: 692
Registrován: 16.12.2015 18:13:48
Pohlaví: muž
Povolání: IT služby
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 4
... až do věku: 13
Děkoval: 2202 x
Oceněn: 2055 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Asce » 26.10.2016 11:14:38

Medvídek píše:...U nás ve třídě jsou holky hezké, ale podle mne nejsou psychicky v pořádku. Neustále v ruce telefon, jejich jediná zábava je se fotit a dávat to na Facebook...

Vrozenou (a přirozenou) vlastností dívek je předvádět se. Uvědomuji si, že budu vypadat jako staromilec, ale nezbývá mi, než prohlásit: "Kam ten svět spěje?!" :D (Takové věci prohlašovali pánové jako já, ovšem již ve starověkém Řecku...)

Dříve se musely holky předvádět nám, spolužákům, což tenkrát bývalo poměrně náročné - žádná kosmetika, žádné luxusní oblečky, prostě jen my, burani, co je moc nechápali... Dnes se předvádí "panu Facebookovi", což je mnohem jednodušší, protože méně osobní... No jo, nezbývá, než se přizpůsobit... Hele, ale kdyby jsi to fakt nějak nedával, já bych se pro ty tvoje hezké spolužačky třeba i obětoval... :D :D (Neboli jinak: važ si toho, co máš, postupem věku to bude ještě horší... :cry: )

Ale jinak souhlas, ty mladší jsou prostě... ňam, ňam... Na druhou stranu - nejednomu našinci takové sousto zaskočilo a pak se mu nevedlo úplně komfortně... Je tedy zapotřebí být neustále zadobře s nejlepším přítelem Rozumem - a ten radí, že někdy i trocha přetvářky je lepší, než nepromyšleně něco za každou cenu "vybalit". Pravda je sice úžasná věc, ale někdy bolí, a někdy dokonce naprosto zbytečně...
Uživatelský avatar
Fíres
VIP člen
Příspěvky: 122
Registrován: 22.1.2016 22:17:52
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím studuji
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 16
Děkoval: 1125 x
Oceněn: 256 x

Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Fíres » 28.10.2016 15:17:06

K Medvědímu příběhu Úvaha o pedofilii
Musím říct, že podobnou otázku jsem si již také několikrát položil, a došel jsem k podobnému závěru jako ty.

Medvídek píše:Oni vůbec nejsou schopné se s někým bavit. Oni sedí 30 cm vedle sebe a místo toho, aby si normálně povídali, tak si píšou zprávy.

Osobně se mobilů docela často zastávám - přece jenom, pokud mě uvidíš někde v MHD, tak budu mít mobil velice pravděpodobně v ruce, ale jestli jsem na fb, hraji nějakou hru, pročítám si Pedonii, s někým si píši, učím se do školy, nebo tam dělám ještě něco dalšího, čím si krátím volnou chvíli, to už nepoznáš (teda leda, že by ses procpal až ke mně a nahlédl mi přes rameno, což obvykle není příliš jednoduché - hlavně, když jsem na Pedonii, tak si na to dávám velký pozor).

Něco jiného však je situace, kterou popisuješ. V dnešní době si lidé (především ti v pubertě a před pubertou) zvykli spíše na komunikaci přes messenger či jinou podobnou aplikaci, než na ústní projev. Takže můžeme velice často pozorovat skupinku lidí sedících vedle sebe, jak si vzájemně píší přes mobil. Snad ještě horší ale je, když vidíš skupinku lidí, co se normálně baví a jeden/dva z nich se neustále dívají do mobilu. Já bych ale stále netvrdil, že to je čistě vina mobilů - mobil tomu jen velice napomáhá. Ale kolikrát i já o přestávkách místo debatování se spolužáky třeba čtu knihu a jaký je rozdíl mezi čtením knihy papírové a elektronické...

Medvídek píše:Neustále v ruce telefon, jejich jediná zábava je se fotit a dávat to na Facebook.

Což to bych jim ani nezakazoval. Spíše bych je naučil, jak se fotit kvalitněji. Na většinu těch fotek se nedá dívat...

Asce píše:Neboli jinak: važ si toho, co máš, postupem věku to bude ještě horší... :cry:

Velice důležitá věta...
Uživatelský avatar
Dreanor
Uživatel
Příspěvky: 69
Registrován: 2.1.2016 22:49:43
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 8
Děkoval: 179 x
Oceněn: 139 x

Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Dreanor » 22.12.2016 16:04:46

K Medvědímu příběhu Já a třída, aneb jak to dnes vypadá na ZŠ
Oni se pozdraví mezi sebou, potom si nasadí sluchátka, hlavu ,,zanoří" do mobilu a probere je až přicházející učitel.

Technologie jdou kupředu a to mílovými kroky, zatímco člověk, ten je pořád stejný, možná o trošičku chamtivější, ale ve své podstatě se moc nezměnil.
Lidé čím dál tím více utíkají od skutečných problémů a od nudné, ale zato pořádně kruté reality. Nedokážu si představit, kam až tohle zajde, ale už teď jsou pozorovatelné jisté trendy spojené s technologickým pokrokem, jejichž negativa jsou zatím zanedbatelná, ale u pouhé malichernosti to nezůstane.
Vezměme si pouhou VR; zatím je ta technologie na nízké úrovni, ale přitom už je svým způsobem revoluční a zároveň si jde u ní dobře domyslet, kam až může v budoucnu zajít a do jaké fáze se může vyvinout. Jednou se dostane na takovou úroveň, kdy bytí ve VR bude mnohem více uspokojující, nežli normální přítomná realita.

Každopádně asi moc v dobrém kolektivu ve třídě nejsi, ale zase bych úplně neodsuzoval něčí způsob života. Ať si každý žije takový život, jaký chce. A to, že žijí třeba životem zahálčivým a bez hodnot, to se jim možná jednou vrátí. A jestli tak žijí teď, nemusí tak žít třeba za pět let. Každopádně je to jejich volbou.
Zdá se mi, že ty sám se moc od kolektivu vylučuješ, i když z toho, co jsi psal, je situace ve třídě dosti chaotická a anarchistická. Ale moc se stavíš do pózy toho "dobráka", který nepije, nekouří a je pilným žákem, a že ti ostatní, co takoví nejsou, tak jsou rázem z tvého pohledu špatní.
Uživatelský avatar
Asce
Administrátor
Příspěvky: 692
Registrován: 16.12.2015 18:13:48
Pohlaví: muž
Povolání: IT služby
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 4
... až do věku: 13
Děkoval: 2202 x
Oceněn: 2055 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Asce » 22.12.2016 22:27:46

Medvídek píše:Dnes bych se chtěl zaměřit na to, jak to asi vypadá na základních školách…

No, to je, Medvídku, tedy u vás pěkný mazec… Už jsem se chtěl na vaší škole ucházet o místo učitele – jsem plně kvalifikovaný. Dohlédl bych, zda místní dívenky nestrádají tím, že se jim málo věnuješ a sám bych se také po nějaké té mladší pubošce poohlédl. Samozřejmě žertuji… :D

Také bych zkusil popsat takovou běžnou školu. Tentokrát z pozice učitele.

Ředitel, který je ve výuce naprosto neschopný, ale umí dělat takové ty vzletné vize, organizovat moderní školení podporovaná EU, kde mládenec, který neodučil ani hodinu, vykládá sboru nebohých pedagogů celou sobotu nějaká nikým nevyzkoušená moudra. Tak tam tak sedíš, oknem pozoruješ bílá oblaka plující po obloze… A samozřejmě tvoje žena je nas… pardon, naštvaná, že nepojedete na chatu. Zase. Mimochodem, ona dělá účetní v místní firmě a má plat jako ty. A k tomu si přivydělává vedením účetnictví pro pár zdejších živnostníků či nějaké to sdružení majitelů domů. Takže jsi to ty, s tou svojí vysokou školou, kdo tahá doma za kratší konec. Jo, po těch nějakých patnácti letech manželství už to není zkrátka jen o lásce, co hory přenáší…

Moderní výuka? A pomůcky na ni máš kde? No, tam v… Však víš, které slovo se na Pedonii nemá říkat. Nejsou peníze. Jsou jen zastaralé počítače, které, než se všechny přihlásí do sítě, tak je pěkných pár minut fuč. Když se pokouší všichni žáci třídy zobrazit potřebnou stránku, kde by třeba interaktivně něco činili, je dalších pár minut pryč. Mezi tím „spadly“ XPéčka na učitelském PC…

Společenské klima – část žáků má nějakého příbuzného v řadách zřizovatele školy či u některého významného sponzora, anebo prostě u kamaráda pana ředitele. Tak ty opravdu nebudeš okřikovat. Ostatně, to my tady trpět nebudeme!!! Prostě, Medvídku, na mé škole se všichni žáci budou cítit příjemně! Doufám, že jsem to řekl jasně – z blízka do očí ti soptí pan ředitel, samozřejmě v přítomnosti onoho puberťáka, kterého sis neuváženě přeci jen dovolil okřiknout, protože je to drzý fracek. Pak je ve třídě jeden, v horším případě několik individuí, která mají psychiatrický posudek, že jsou velmi agresivní, nezvládají emoce – ale nijak za to, dle onoho posudku, nemohou. No, nemohou, to chápeš. Ale již méně, proč tedy vlastně chodí do stejné třídy s ostatními, kde naprosto rozbíjí hodiny a deptají učitele, takže vlastně snižují vzdělanostní potenciál svých spolužáků, neboli páchají obrovské škody celé budoucí společnosti? Ostatně když jsem zabrousil na společnost – ta má utkvělou představu, že osmáci či deváťáci jsou stále ta roztomilá děcka, která ještě vlastně před pár týdny, jé, to to letí – před pár měsíci, chodila do mateřinky. Takže jaký problém? Zvýšit hlas, či se snad ohnat proti drzému hajzlíkovi? No, to snad néé?! Od toho tady máme zákony na ochranu dětí!!!

Takže po nějakém čase rezignuješ a jsi vlastně za ty mobily vděčný. Děcka si brouzdají na netu – mimochodem ty na ten paušál ani nemáš - a o to méně otravují. Jen ta jedna kolegyně, zřejmě s poněkud nižším IQ, ještě zkouší nějak proti mobilům chabě bojovat. Kromě toho, že si zbytečně škodí, tak ještě navíc bojuje „lukem a šípy“ – kterého puberťáka asi tak trápí nějaká poznámka? Ostatně rodiče se spokojí s vysvětlením, že dotyčná je kráva a případně jí ještě na třídní schůzce vyčiní.

Takže to shrňme:

  • Školy, zejména ty základní, nejsou místa pro vzdělávání mladých lidí. Jsou to místa, přes která se účinně dají „točit“ evropské peníze – a nemalý díl z toho ukápne nejrůznějším neziskovkám za jejich navýsost zbytečné „projekty“.
  • Učitelé jsou frustrovaní – společnost není na jejich straně, k tomu spousta kamarádšoftů, nízké platy…
  • Dnešní škola také (ale nejen) díky neuvážené integraci nedokáže účinně vzdělávat nejen nadané, ale ani „střední proud“. Ostatně na to již rezignovala. Místo toho se soustředila na chimérické výchovné projekty.

Čest těm učitelům, kteří přesto podávají skvělé výkony. Ano, jsou ještě tací. Ale je jich žalostně málo…
Uživatelský avatar
Mack
Moderátor
Příspěvky: 366
Registrován: 2.1.2016 20:30:52
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 0
... až do věku: 7
Děkoval: 905 x
Oceněn: 828 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Mack » 23.12.2016 9:35:29

K Medvediemu príbehu Já a třída, aneb jak to dnes vypadá na ZŠ

Medvídku. To, čo sa deje vo vašej triede, je pre mňa až nepochopiteľné. Keď ja som chodil do ZŠ (čo bolo pred pár rokmi), tiež spolužiaci vystrájali a robili blbosti, no určite nie v takejto miere. Prísť do školy opitý, či fajčiť v triede, to si nikto nedovolil. Neviem, že by sa mládež tak zmenila? To sa mi nezdá. Vaša trieda bude asi výnimočný prípad. Určite to tak nebude všade. Ďalšia vec, pokiaľ o tom učitelia vedia a ignorujú to, čo iné môžme očakávať? Chyba je v prvom rade tam.

To, že sa s tebou nebavia a stále pozerajú do mobilov, nie je dobré, no je to choroba dnešnej doby. Nedá sa s tým nič robiť. Teraz sú v tom najkritickejšom veku, hádže s nimi puberta a snažia sa byť zaujímaví. Ale ver mi, ono ich to prejde, keď dospejú. Nelámal by som si nad tým hlavu. Tiež som bol na tom podobne ako ty, so spolužiakmi som si veľmi nerozumel. Ale neriešil som to. Už na SŠ to bolo iné. Spolužiaci mi prišli oveľa rozumnejší a ja som si s nimi mal čo povedať. Myslím, že podobne to bude aj u teba.
Uživatelský avatar
Fíres
VIP člen
Příspěvky: 122
Registrován: 22.1.2016 22:17:52
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím studuji
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 16
Děkoval: 1125 x
Oceněn: 256 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Fíres » 24.12.2016 0:08:45

Jak to tedy probíhalo u nás na ZŠ. Naše třída byla ve srovnání s druhou třídou onoho ročníku hodnější, chytřejší, zkrátka lepší. A já, ač to tak nerad říkám, protože mi přijde, jako bych se děsně vychloubal, tak jsem byl v porovnání se spolužáky celkově ten hodnější, chytřejší, zkrátka lepší.

Tedy nejdříve to, čím jsem si onu pověst zasloužil. Již od 5. třídy jsem vynikal v matematice a ani neschopné učitelky mi nezabránily se umisťovat na poměrně vysokých pozicích v matematických a fyzikálních olympiádách. Dále mi šel i sloh a pár sportovních disciplín. Co mi příliš nešlo, byly humanitní vědy, především jazyky, dále mě příliš nebavilo kreslit a ani ke sportu jsem příliš nepřilnul (až tedy na těch pár disciplín).

Díky mé vysoké a úspěšné účasti ve všemožných soutěžích, ať už pořádaných naší školou, nebo i okresních a později krajských či celorepublikových, jsem byl na škole všeobecně známý. Několikrát jsem byl dokonce v ředitelně, aby mě mohla ocenit sama ředitelka. Poslední dva roky jsem měl na vysvědčení průměr čistá jedna, což ještě více posilovalo mou pověst.

No, ovšem to je jen to pěkné. Mnohé tolik pěkné nebylo. Představte si, jaké by to bylo, kdyby tak skvělý žák dostal z některého předmětu známku horší, jak jedna... Je to chyba žáka, nebo učitelky? Jak jsem již řekl, příliš mi nešly jazyky. To znamenalo, že mi z češtiny vycházela na vysvědčení spíše dvojka. No, jak to vyřešit. Učitelka se rozhodla, že mě vyzkouší. Snad z toho bude za jedna a ona si tím obhájí jedničku na mém vysvědčení. To se ovšem nestalo. Ale co dělat, přece nemůže tak skvělému žáku dát za dva... No, onemocněl jsem a když jsem se vrátil po týdnu zpět do školy, tak ouha - náhle za jedna....

Ještě zajímavější však byla angličtina. Ještě bych podotkl, že výuka angličtiny na naší škole byla katastrofální. V porovnání s němčinou, kterou jsme měli jen polovinu času co angličtinu a měli jsme dosáhnout také polovičních znalostí, tak to bylo přesně naopak. Podle mých pocitů a i podle testů, které jsme dělali na konci 9. třídy, jsem v angličtině na úrovni A1 (měl bych být na A2) a v němčině obráceně, A2 (měl bych být na A1). Jak je tedy možné, že z angličtiny mám též za jedna, když nezvládám potřebné učivo? Jednoduše. Testy na slovíčka jsem opsal ze slovníku, velké testy se psaly z příručky pro učitele, kterou jsem si našel na internetu, a jak je vidět, zlepšit někomu o stupeň známku není vůbec problém...

Jiná učitelka se rozhodla, že si na mě zlepší svou pověst, stejně jako neschopné učitelky matematiky a fyziky. Snažila se mě tedy dostat na chemickou olympiádu. Po určité době přemlouvání jsem nakonec uznal, že bych mohl. Samozřejmě, jako nejlepší žák ze třídy, který se před vedením školy reprezentoval několika skvělými pokusy při školních soutěžích, jsem musel být ideální adept. O to horší bylo, když mi učitelka při přípravě na soutěž zadala vytvořit vzorec pro nějakou jednoduchou sloučeninu a já nevěděl. Samozřejmě na testech jsem to zvládal, ale když nás tři hodiny dokola učí jednu věc (kterou jsem pochopil již při té první a zbytek času jsem strávil na mobilu nebo u knihy) a vysvětluje to tak, že to většina třídy stejně nepochopí, napíše jeden, dva testy a pak to opustí, tak se není čemu divit, že to zapomenu...

Co teď? Mé selhání by učitelce nejen nepomohlo, ale dokonce by to jejímu kariérnímu postupu silně uškodilo... Vzhledem k tomu, že mě onu látku nebyla schopna sama naučit, vyřešila vše tím, že mi dala zadání i s výsledky oné soutěže. Tím vše svalila na mě. Nemůžu olympiádu záměrně pokazit, to by mi výrazně uškodilo. Ale samozřejmě nemohu ani vyhrát, protože při případném postupu do krajského kola už nebudu mít k dispozici ony výsledky. Pak by se někdo mohl ptát, jak to, že jsem zvládl okresní kolo, když jsem krajské úplně pokazil... V případě, že by se přišlo na tento podvod, tak by to znehodnotilo všechny mé ostatní výsledky... Nakonec se mi tedy podařilo nějak slušně umístit, aniž bych postoupil. Já vypadal jako velice nadaný žák, učitelka jako velice schopná, škola se mohla mými úspěchy prezentovat a všichni byli v konečném důsledku šťastni.

Dále jsme měli učitele, který nadával, že při testech opisujeme. Testy v jeho hodinách probíhaly tak, že jsem si odpovědi hledal v sešitě/na mobilu a pak je posílal dál. Někteří na sebe pokřikovali odpovědi přes celou třídu a kámoška dokonce při testu přišla přes celou třídu, aby si mohla z mého mobilu přečíst odpovědi. No a učitel pak nadává, jak to, že máme všichni stejné odpovědi, čím to asi bude? Pak je úžasné, když napomínal spolužačku, že se dívá do pouzdra na tahák. Ta se samozřejmě bránila tím, že jen hledá propisku. Pravda byla taková, že opravdu onu propisku hledala. Onen tahák byl totiž ledabyle pohozen vedle pouzdra....

V češtině si zase spolužačka šla přes celou třídu vyfotit odpovědi ke kámošce. Učitelka na to sice reagovala a nějak to řešila, už si nejsem přesně jist jak, ale onen postih byl velice mírný, snad jí ten test i ohodnotila známkou, která odpovídala odpovědím v testu, ač byly opsané...

Jak jsem zmiňoval, že jsem znal výsledky největších testů z angličtiny, tak je časem získala celá třída. Samozřejmě. Když někdo téměř propadající napíše test bez chyby, je to podezřelé. Bohužel jsem zrovna chyběl. Ale z toho, co jsem pochopil, tak učitelka přišla a řekla, že chce vědět, kde ty výsledky vzali. Spolužáci se navzájem obviňovali, kdo je stáhl. Vzhledem k tomu, že kromě skutečného pachatele (mě) padla snad všechna jména, nebylo možné najít konkrétního viníka. Celá kauza nakonec skončila tak, že se to prostě neřešilo, akorát se tím zabila jedna hodina angličtiny.

Abych řekl i něco ke kvalifikaci učitelek, především matiky a fyziky. Byla strašná sranda je opravovat. Třeba nám jednu hodinu tvrdily, že čím hustší látka je, tím lépe vede teplo, druhou hodinu nám tvrdily přesný opak, holt žáci vyberte si... Nebo jsem se jednou s učitelkou hádal snad čtvrt hodiny, zda je biomasa obnovitelný zdroj energie. Já tvrdil, že ano, ona, že ne. Poté, co padlo spoustu argumentů pro i proti, jsem nakonec rezignoval. Uznal jsem, že když je to učitelka, bude pravda tedy spíše na její straně (navíc mě ta hádka už nebavila). Co myslíte, jak to dopadlo? Učitelka poté zapnula prezentaci k danému tématu a ono ouha, dle této prezentace mám pravdu já... Nakonec to uznala i učitelka.

To je asi to nejhorší, co se u nás ve třídě dělo. Bylo by toho víc, ale už tak je to hodně dlouhé. Je nutno říct, že jsme byli spíše hodnější třída, a taky se s námi podle toho zacházelo - tedy leccos nám prominuli. Byl jsem v hodině jiné "zlobivější třídy" a tam si je učitelka zpacifikovala mnohem víc než nás, tedy mi ta hodina tam přišla mnohem klidnější... Co se tak dělo v jiných třídách... Tak na jednom zájezdu se našli u deváťáka cigarety. Řešilo se to podmínečným vyloučením. Tedy ne všude je situace tak zlá jako u Medvídka. Ještě takový bulvár... co se odehrálo... Jeden sedmák údajně pouštěl mladším ročníkům porno, řešila to i policie, ale nevím, jaké důsledky to mělo.

Abych však jen nehanil, tak tu jsou i učitelé, kteří dokáží naučit. V jejich hodinách si nedovolí nikdo dělat nic, co by neměl... Takový krásný příklad je učitelka němčiny. Jak jsem psal výše, mě osobně naučila německy lépe, než měla v osnovách. Ona sama byla velice výjimečná. Vedla si učení podle toho, jak uznala ona za vhodné - v tomto ohledu úžasná učitelka. Sice u spolužáků příliš oblíbená nebyla, ale naučila. Je pravda, že ona učitelka byla zároveň již mnoho let zástupkyní ředitelky - tedy si mohla očividně dovolit více než obyčejný učitel.

Další, koho bych tak vypíchl, je druhá zástupkyně. Jeden rok nás učila fyziku a též si vedla hodiny spíše podle svých představ (i když méně než předchozí učitelka). Také si dokázala třídu hezky umravnit.

Dále tu je učitelka, u které by mě nepřekvapily lehce pedofilní sklony. Její hodiny byly zábavné. To, co dokázala naučit, již tolik slavné nebylo, ale stále to byl takový nadprůměr. Hlavní u ní je její poměrně vysoká autorita. Nebojí se zařvat. Pokud kolem ní proběhnete na schodech, je vás schopna poslat zpět a nechat vás ty schody sejít znovu a vy je opravdu znovu sejdete (co je na tom, že hned, jak se otočí, opět zase běžíte). Zároveň je s ní však veliká sranda. Snad jedna z nejoblíbenějších učitelek na škole.

Poslední z vyučujících, které zmíním, je učitel, u kterého by mě spíše překvapilo, kdyby minimálně pedofilní sklony neměl. K mé smůle mě ani jeden rok neučil, ale stejně, jako předchozí učitelka, má poměrně vysokou autoritu, je s ním sranda, je oblíbený a snad dokáže učit lépe než ona.

To je tak shrnutí naší školy. Z vyprávění od kamarádů jsem se doslechl o podobných věcech, jako píše Medvídek. Zkrátka záleží škola od školy, třída od třídy. U nás by nejspíš alkohol ani cigarety v budově jen tak neprošly. Ale kdo ví. Kámoš jednou dělal ve třídě hlouposti s nožem a vyřešilo se to slovním napomenutím. Ale spíš to bylo způsobeno dobrou pověstí naši třídy, než touhou učitelů to neřešit...

Původ celého problému je dle mě právě v onom celém systému školství. Práce učitele a především učitele na základní škole není příliš lukrativní (krásně popsal Asce) a tak ti schopnější, kteří se dokáží uplatnit jinde, za mnohem lepších podmínek, hledají práci spíše tam. Podobně to je i na středních a vysokých školách. Situace je tam sice o něco lepší, ale stále to není na té ideální úrovni. V dnešní době je tedy kvalita školství taková, že i člověk nepříliš schopný si může na nějaké škole, kde učí právě nepříliš schopní učitelé, udělat titul, aby mohl učit. Pak už záleží na škole, koho zaměstná. Ale v dnešní době, kdy je nedostatek učitelů, nemají moc na výběr. Tedy poté učí lidé nepříliš schopní s nepříliš dobrým vzděláním.

Myslím si, že se mi podařilo dostat na poměrně kvalitní školu. No i zde je problém s vyučujícími. Je krásně vidět, že škola se snaží žáky připravit k maturitám co nejlépe. Dává ty lepší učitele do 3. a 4. ročníků a nižším ročníkům nechává zbylý odpad. Měl jsem možnost poznat učitele, kteří si dokáží zjednat klid a velice dobře naučit. Nás však teď učí... nechce se mi jim ani říkat učitelé, kteří neumí ani to, co nás mají učit.

Abych uvedl jeden příklad za všechny. Učitel dal zadání, které si stáhl někde z internetu. Sám se pustil do jeho řešení, svůj postup promítal na plátno, aby pomohl těm, co neví, jak na to. Když budu přesnější, měl se udělat ve Wordu kalendář, který byl hned na první pohled udělán pomocí tabulky. Učitel se to pokoušel (společně se třídou) napodobit pomocí stylů. Po půl hodině neustálých problémů jsem ho přestal trápit a ukázal jsem mu, jak to udělat během pár minut právě pomocí té tabulky. Učitel uznal, že by to tak taky šlo, ale stejně si nemohl odpustit říct, že to jinde nemusí být tolik vhodné. Když se to potom pokoušel udělat i vzorově před třídou pomocí té tabulky, tak jsem mu musel ještě stejně jít poradit, jak na to....

Teď ještě povídání k mobilům...
Pořád se mi nelíbí říkat, že mobil je zlo. On to není mobil, jsou to aplikace na mobilu. Medvídek říká, že se víc komunikuje pomocí Facebooku, než ústně... To není problém mobilu, to je problém Facebooku. Nejvíc se mě dotýká, když slyším: "Jo dříve, to se někteří učili, jiní četli, dneska je to všechno na mobilu." OK, co dělám na mobilu, když jedu do školy... Obvykle se buď učím nebo pročítám Pedonii (občas si taky s někým píšu přes FB, ale to jen výjimečně, pokud tedy nepočítám psaní si s Alenkou). Tedy to, co se dělo dřív. Jen než sebou tahat těžké knihy a učebnice, tak mi stačí malá krabička.

Matika na základní škole (a vlastně i teď na střední) vypadala tak, že jsme dostali úkol, já ho udělal dřív než ostatní a pak jsem si začal číst. Ony knihy mě kolikrát dokázaly uchvátit tak, že jsem četl i celou přestávku, při přesunu do učeben, no zkrátka pořád. I spolužáky to kolikrát štvalo - zavírali mi knihu před obličejem, kradli záložky a později i celou knihu. Za čas nastupuje mobil, procházím FB, ale na základce jsem především visel na Pedonii. Dnes to již nedělám. Jednak kvůli riziku nahlédnutí přes rameno. A i proto, že se na školní wifi připojuje každý přes svůj účet a nechci riskovat, že se někdo ze školy dozví, kam chodím...

Nechci zpochybňovat to, co tu spousta lidí tvrdí. Jen mi vadí, když se věc špatně podává. Není problém samotné zařízení zvané mobil, ale aplikace, které se tam dají nainstalovat. Pokud mám možnost, tak na mobil obvykle příliš nelezu a věnuji se jiným činnostem, protože obsah mého mobilu mě nedokáže dostatečně uspokojit. Ale pokud mám u sebe knihu, tak opravdu kniha je to prvořadé. Co je tedy pro mě škodlivější?
Uživatelský avatar
Medvídek
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 5.9.2016 20:06:53
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím se učím
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 11
Děkoval: 230 x
Oceněn: 215 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Medvídek » 24.12.2016 14:40:52

Dreanor píše: Vezměme si pouhou VR; zatím je ta technologie na nízké úrovni...
Na nízké úrovni? To myslíš vážně?? Ale naštěstí tu nejsme od toho, abychom diskutovali o technologiích.
Dreanor píše: Zdá se mi, že ty sám se moc od kolektivu vylučuješ, i když z toho, co jsi psal, je situace ve třídě dosti chaotická a anarchistická. Ale moc se stavíš do pózy toho "dobráka", který nepije, nekouří a je pilným žákem, a že ti ostatní, co takoví nejsou, tak jsou rázem z tvého pohledu špatní.
Ano, vylučuji se z toho kolektivu, protože to, co dělají moji spolužáci, se mi vůbec nelíbí a nechci s nimi mít nic společného. Kdyby pili a kouřili jen doma, tak mi to zas tak moc nevadí, ale to, že si o přestávce vytáhne flašku rumu nebo zapálí cigaretu, už se mi zdá trochu přes čáru... Já nikdy kouřit nebudu, přehánět s pitím to taky nebudu.
Asce píše: Moderní výuka? A pomůcky na ni máš kde? Nejsou peníze. Jsou jen zastaralé počítače...
U nás se moderní výuku snažili zajistit tím, že do počítačů s 1GB RAM "nacpali" Windows 8.1 a nějaké další "moderní" výukové programy. Takže si asi dokážeš představit, jak to asi funguje. Zapneš prohlížeč, na něm 2-3 karty a celé se to zasekne, protože dojde místo v RAMce. Takže jsi to napsal přesně: Nejsou peníze.
Asce píše: Jen ta jedna kolegyně, zřejmě s poněkud nižším IQ, ještě zkouší nějak proti mobilům chabě bojovat.
Ona tato učitelka už několikrát posílala sociální pracovníky k nim domů, aby s nimi něco udělali. No ale jak to ona okomentovala: Dneska někoho donutit pracovat, to je za trest. Prostě už jim vícekrát psala, ale vůbec nic se nestalo. Podle mne už to taky vzdala.
Mack píše: Prísť do školy opitý, či fajčiť v triede, to si nikto nedovolil. Neviem, že by sa mládež tak zmenila? To sa mi nezdá. Vaša trieda bude asi výnimočný prípad. Určite to tak nebude všade. 
Také bych si nikdy nic takového nedovolil. Ale naše třída určitě není výjimečný případ. Když jsem se bavil se svými kamarády z jiných škol, říkali, že je to u nich skoro to samé. A jak jsem psal, rodiče se jednou bavili s jednou učitelkou z jiné školy a ta říkala, že to, že žáci odejdou z vyučování, je běžná věc. Tím ale nechci říct, že to tak musí být všude.
Fíres píše: Pořád se mi nelíbí říkat, že mobil je zlo. On to není mobil, jsou to aplikace na mobilu.
Já jsem tím nemyslel, že je to problém mobilů. Ani to není problém aplikací. Aplikace jsou v dobrých rukách užitečné a prospěšné. To je problém jejich uživatelů - pokud to někdo neumí využívat rozumně, je to čistě jeho problém - aplikace za to nemůže.
Fíres píše: Tak na jednom zájezdu se našli u deváťáka cigarety. Řešilo se to podmínečným vyloučením. 
To my jsme jednou šli někam na procházku a učitelka viděla, jak jednomu klukovi koukají z kapsy cigarety, tak řekla něco ve smyslu: "Jé hele, cigarety, to si vezmu, sice nekouřím, ale dám to ... Ten kouří." A vzala si je.
Fíres píše: Jeden sedmák údajně pouštěl mladším ročníkům porno, řešila to i policie, ale nevím, jaké důsledky to mělo. 
To u nás se jednou změnilo heslo na Wi-Fi (stejně ho nikdo neměl vědět), protože se prý někdo díval na porno, ale nic víc se neřešilo. U nás se nikdy nic neřeší (nebo alespoň mám ten pocit). Stejně jsem to heslo řekl spolužákům a už ho zase vědí všichni. Stačí se zeptat o přestávce: "Můžu si prosím něco najít na počítači?" A protože učitelé vědí, že "nezlobím", tak to dovolí a odejdou. No a pak je to jednoduchý, protože proč by se taky někdo zatěžoval nějakým zabezpečením...? Asi si správce myslí, že jsme úplně blbí a nic neumíme. (Nemáme zablokovaný ani příkazový řádek :))
Uživatelský avatar
Dreanor
Uživatel
Příspěvky: 69
Registrován: 2.1.2016 22:49:43
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 8
Děkoval: 179 x
Oceněn: 139 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Dreanor » 24.12.2016 15:55:18

Milý Medvídku,
je mi jasné, že tohle vlákno neslouží k debatám o technologickém pokroku. Ale když cituješ můj výrok a utrhneš jeho další část a následně reaguješ úplně zcestně, tak reagovat musím.

Nízká úroveň virtuální reality byla myšlena v porovnání k potenciálu, jaký tahle technologie má - tudíž když se teď s ní roztrhl pytel a technologie se stává dostupnější široké veřejnosti a pořád je v takovém "beta testování", kde se zkouší, jak daleko se dá zajít, kam až se vše dá posunout. Nemluvě o té problematice, že se lidem v ní dělá špatně, malátnost a pocity na zvracení byly a pořád jsou zcela běžné, není prostě pořádně vychytaná. Tak se prostě o ní nedá říct, že je na vysoké úrovni k porovnání k potenciálu, jaký v sobě má. Ba naopak, dá se říci, že je pořád na nízké úrovni, a o tom jsem taky psal.
Uživatelský avatar
Medvídek
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 5.9.2016 20:06:53
Pohlaví: muž
Povolání: Zatím se učím
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 2
... až do věku: 11
Děkoval: 230 x
Oceněn: 215 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Medvídek » 24.12.2016 16:48:49

Milý Dreanore,
omlouvám se, asi jsem to hned nepochopil. Upřímně toho o této technologii moc nevím. Ale když jsem viděl některé články a fotky, tak tam už moje představivost končí. Opravdu si nedokážu představit, kam až se to může rozvinout. A k tomu, že se lidem dělá špatně můžu jedině toto: Vezmi si telefon, dej si ho 3 cm od hlavy a hodinu něco sleduj. Já jsem to nezkoušel, ani zkoušet nehodlám. Připadá mi to... strašné, hrozně nepřirozené. Vždyť kdy dříve musel člověk koukat delší dobu na vzdálenost cca 3 cm. Mně se dělá špatně už jen z té představy. Navíc to musí strašně ničit oči.. nebo ne? Tohle asi vychytat nepůjde. Jedině, že by ta obrazovka byla dál od člověka, jinak to asi nepůjde. A to, jak se výrobci snaží, aby to bylo co nejrealističtější, tak to té nevolnosti podle mě ještě přidává. Když si představím, že bych takhle hrál delší dobu... třeba Minecraft :D ... tak to není hezká představa...
Uživatelský avatar
Plyšáček
Administrátor
Příspěvky: 2829
Registrován: 16.12.2015 20:40:20
Pohlaví: muž
Povolání: pedagog
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 1
... až do věku: 10
Děkoval: 1668 x
Oceněn: 5603 x

Re: Diskuse k Medvědím příběhům

Příspěvekod Plyšáček » 25.12.2016 12:45:35

Milý Medvídku.
Poměry na vaší škole - to je tedy síla. To nemá obdoby. Věřím, že podobných škol může být více. Ale že by až v takovém stupni rozkladu - jen doufejme, že ne.

Cením si tvého vyzrálého chování. Pro mnohé zničené pedagogy můžeš být posilou a jistou nadějí. Jsi-li odvážný, můžeš mnohé na vaší škole změnit. Co bych udělal já - být žákem a mít dnešní odvahu a znalosti: Napsal bych anonymní dopis řediteli školy.

Milý pane řediteli. Jsem jedním z žáků vašeho "ústavu". Sám musíte cítit, že situace na naší škole je neúnosná a že ji budeme muset řešit. Buď to svedete sám nebo vám rád pomohu. Jelikož jaký ředitel, takový pedagogický sbor a takoví posléze žáci (toto obecné pravidlo není univerzální, ale pro tento případ je postačující), vyzývám vás, abyste si udělal pořádek. Dejme tomu do konce pololetí. Pokud budou žáci ve třídách nadále porušovat školní řád (používání mobilů, kuřba, ...), pomohu vám tím, že na naši "školu" pozvu inspekci. A pokud máte zato, že to nepomůže, napíšeme na ministerstvo, na místní zastupitelstvo nebo do novin. Je to (ze začátku) na vás. Ale nepromarněte čas. Já ten svůj v tom vašem chlívu již marnit nechci. Chci, aby ze mě vyrostl kultivovaný mladý muž, který je ostatním ku prospěchu. Berte i tento můj dopis jako snahu a prosazování dobrých cílů. Asi pochopíte, proč jej nepodepisuji. Pokud byste mě chtěl "vyhmátnout" místo snahy o nápravu vedení školy, konflikt teprve začne.
S pozdravem žák


Nehledej výmluvy a různé argumenty, proč to nejde. Jde. A pokud se nic do měsíce nezmění, kontaktuj všechny "orgány", které mají povinnost nebo zájem s tím něco dělat. Nerad bych odpovídal na řadu reakcí za mým příspěvkem o zkorumpovanosti všech ve státní správě a o bohatých otcích mladých deprivantů. V demokratické společnosti vždy nalezneme odvolání - pokud jednáme moudře a odvážně. Stačí uvést pravdivá fakta o situaci na škole a někdo to už převezme - i kdyby to muselo začít televizí Nova.

Zpět na “ŽIVOTNÍ PŘÍBĚHY”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů